Повідомленні про зміну цін Zebra Technologies 2022
Шановний партнер,
Повідомляємо вас, що з 4 липня 2022 року наш постачальник Zebra підвищує роздрібні ціни у своєму портфоліо. Нижче ми узагальнили доступну для вас інформацію:
Роздрібні ціни на наступні товари зростуть на 4%:
- усі універсальні сканери з сімейств DS227X, DS810X і DS817X.
Роздрібні ціни на всі інші продукти (виключення див. нижче) зростуть на 8%:
1. Це підвищення ціни особливо стосується аксесуарів, навіть якщо виключено відповідне сімейство продуктів.
Підвищення ціни також стосується:
- батарей, інтерфейсів і друкуючих головок;
- RFID стаціонарні зчитувачі.
2. З підвищення ціни виключаються наступні товари:
- Принтери ZD411, ZD611
- Усі карткові принтери, карткові матеріали та вторинний ринок карток
- RFID-принтери та сімейства продуктів RFD4 та RFD9
- Сімейства продуктів TC15X, TC53X і TC58X
- Усі планшети, кільцеві сканери, сімейства продуктів RSX та VCX
- Усі продукти OEM, механізми сканування, рішення для локацій, продукти FIS/MV та мобільна автоматизація
- Служби підтримки мобільних комп’ютерів TC21, TC26 або планшетів
Zebra застосовує це підвищення ціни одночасно до всіх офіційних дистриб’юторів. Таким чином, з 4 липня 2022 року ми більше не зможемо відправляти товари з нашого запасу за старою ціною – незалежно від того, коли вони були замовлені вами чи вашими клієнтами (якщо у вас немає дійсної ціни проекту).
Для вас і ваших клієнтів це означає:
Починаючи з 4 липня 2022 року до всіх нових замовлень застосовуватимуться нові ціни.
Усі наші поставки станом на 4 липня 2022 року здійснюватимуться за новою ціною. Будь ласка, перевірте ціни на всі проекти та зв’яжіться з представником нашої компанії або Zebra з будь-якими запитаннями.
Зверніть увагу, що лише ціни, узгоджені з Zebra у поточному зареєстрованому проекті, залишаться дійсними. Проте, підвищення ціни впливає на всі реєстрації проектів, акції, ваучери тощо.
Детальну інформацію про артикули, а також точні нові ціни можна отримати за запитом у вашого торгового представника.
Маєте запитання? Ми тут для вас і з радістю підтримаємо вас своїм досвідом та послугами – просто дайте нам знати, як ми можемо найкраще підтримати вас!
Якщо у Вас виникають питання, зв'яжіться з вашим представником Zebra або нашими співробітниками: salesID@knv.com.ua